Toimitusehdot


Toimituskulut

Toimituskulut ovat verkkokaupassamme aina kiinteät 2,50 euroa, tilausmäärästä ja tuotteesta riippumatta. Toimitamme tuotteita vain Suomeen. Postitamme tuotteet 1-4 päivässä. Mainitse tilatessasi viestikentässä, jos sinulla on erityishoppu saada glitterit luoksesi, niin yritämme kiirehtiä tilaustasi mahdollisuuksien mukaan. Saamme lähes kaikki tilaukset lähtemään 1-2 päivässä, 3-4 päivän postitus on poikkeus esimerkiksi kiireisellä kuplakeikkaviikolla. 


Voit halutessasi myös tilata glitterit toiseen osoitteeseen kuin omaasi, esimerkiksi lahjaksi ystävälle.


Tuotteita tilatakseen ei tarvitse rekisteröityä. Rekisteröitynyt asiakas pystyy katsomaan vanhoja tilauksiaan ja tekemään tilauksen jatkossa nopeammin, mutta tilaus onnistuu vallan hyvin ilman rekisteröitymistä/sivuille kirjautumista.


Palautusoikeus 

Tilaajalla on kuluttajasuojalain mukainen oikeus palauttaa tilaamansa tuotteet 14 vuorokauden ajan tuotteen vastaanottamisesta. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja myyntikuntoinen ja se pitää palauttaa alkuperäisessä paketissaan. Pienen "sinettitarran" tulee olla paikallaan. Jos haluat palauttaa tuotteen, ota aina ensin yhteyttä meihin kirjoittamalla sähköpostia osoitteeseen glittershopinfo@gmail.com. Saat sähköpostilla tarkemmat palautusohjeet viimeistään viikon kuluessa.


Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset 

Joskus paketit rikkoutuvat Postin matkassa. Tarkista lähetyksen saadessasi paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa. Jos huomaat vaurioita, tee heti vahinkoilmoitus lähimpään postikonttoriin. Ota myös yhteys sähköpostitse glittershopinfo@gmail.com, niin voimme sopia uuden tuotteen toimituksesta.


Riidanratkaisu kuluttajakaupassa

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).


Force Majeure 

Glittershop.fi-verkkokaupan omistaja Osuuskunta Lilith ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä eikä viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista. Osuuskunta Lilith pidättää oikeuden muuttaa toimitusehtojaan. Tilaajan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.