Toimitusehdot ja maksutavat


Toimituskulut

Toimitamme tilaukset Postin kautta kirjeenä. Posti lupaa toimittaa kirjelähetykset pääsääntöisesti 1-4 päivässä.

Toimituskulut ovat verkkokaupassamme aina kiinteät 2,50 euroa, tilausmäärästä ja tuotteesta riippumatta. 

Postitamme tuotteet 1-4 arkipäivässä. HUOM! Kimallekauppiatar matkailee hetkisen, ja otamme tilauksia vastaan la 19.6.2021 klo 18:00 saakka normaalisti. Siihen mennessä tulleet tilaukset postitetaan heti maanantaina 21.6.2021. Sen jälkeen seuraava postituspäivä on 5.7.2021. 

Mainitse tilatessasi viestikentässä, jos sinulla on erityishoppu saada tuotteet luoksesi, niin yritämme kiirehtiä tilaustasi mahdollisuuksien mukaan. Saamme lähes kaikki tilaukset lähtemään normaalisti 1-2 päivässä, 3-4 päivän postitus on poikkeus esimerkiksi kiireisellä kuplakeikkaviikolla. Toimitamme tuotteita vain Suomeen.


Voit halutessasi myös tilata tuotteet toiseen osoitteeseen kuin omaasi, esimerkiksi lahjaksi ystävälle.


Tuotteita tilatakseen ei tarvitse rekisteröityä. Rekisteröitynyt asiakas pystyy katsomaan vanhoja tilauksiaan ja tekemään tilauksen jatkossa nopeammin, mutta tilaus onnistuu vallan hyvin ilman rekisteröitymistä/sivuille kirjautumista.


Yleistä verkkokaupasta

Glittershop.fi on osa helsinkiläisen jättisaippuakuplaseurue Ruffle Armyn toimintaa. Verkkokaupan tuotteita myy Osuuskunta Lilith. Y-tunnus 1083883-5. Kotipaikka Porvoo. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%. Tuotteet postitetaan Ruffle Armyn päämajalta Helsingistä. Ruffle Armysta löydät lisätietoja osoitteesta www.rufflearmy.fi.


Maksutavat

Glittershopissa maksuvaihtoehtoina ovat suomalaiset verkkopankkimaksut ja lasku. Tilauksen tehtyäsi saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen. Maksuvälittäjänä toimii Verifone. HUOM. kaupungit, yritykset ja yhdistykset! Jos teiltä ei löydy verkkopankkitunnuksia, on tilaus mahdollista maksaa myös laskulla. Kirjoitathan siinä tapauksessa meille osoitteeseen glittershopinfo@gmail.com!


Palautusoikeus 

Tilaajalla on kuluttajasuojalain mukainen oikeus palauttaa tilaamansa tuotteet 14 vuorokauden ajan tuotteen vastaanottamisesta. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja myyntikuntoinen ja se pitää palauttaa alkuperäisessä paketissaan. Glittereissä ja glittergeelissä pienen "sinettitarran" tulee olla paikallaan. Jos haluat palauttaa tuotteen, ota aina ensin yhteyttä meihin kirjoittamalla sähköpostia osoitteeseen glittershopinfo@gmail.com. Saat sähköpostilla tarkemmat palautusohjeet viimeistään viikon kuluessa.


Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset 

Joskus paketit rikkoutuvat Postin matkassa. Tarkista lähetyksen saadessasi paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa. Jos huomaat vaurioita, tee heti vahinkoilmoitus lähimpään postikonttoriin. Ota myös yhteys sähköpostitse glittershopinfo@gmail.com, niin voimme sopia uuden tuotteen toimituksesta.


Riidanratkaisu kuluttajakaupassa

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).


Force Majeure 

Glittershop.fi-verkkokaupan omistaja Osuuskunta Lilith ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä eikä viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista. Osuuskunta Lilith pidättää oikeuden muuttaa toimitusehtojaan. Tilaajan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.